Mijn inschrijving

Ik schenk eenmalig

• Dit bedrag omvat je inschrijving aan de 20km (25€) en je ploeg T-shirt (10€)

Waarom met WWF mee lopen?

Door mee te lopen met #teampanda en je te laten sponsoren door je netwerk help je WWF en zijn partners te werken aan meer wilde natuur in België, waar ook de wolf thuishoort. Met dit geld gaat WWF:
  • Vrijwilligers opleiden voor het Wolf Fencing Team dat WWF oprichtte samen met Natuurpunt en Natagora en dat veehouders helpt bij het beschermen van hun dieren.Zo vergroten we het draagvlak voor samenleven met wolven bij het publiek en alle betrokken partijen.
  • Het nodige werkmateriaal aankopen voor het Wolf Fencing Team.
  • Onze internationale ervaring inzetten om te pleiten voor een beleid dat de wolf goed beschermten succesvol samenleven met de mens mogelijk maakt.

2. Mijn gegevens

* Verplichte velden

Bescherming van persoonlijke gegevens

WWF respecteert de bescherming van de privacy conform de Belgische wet van 8 december 1992.

De koper wordt op de hoogte gebracht van het feit dat hij via zijn bestelling van door WWF aangeboden artikelen, via de aanmaak van een profiel op de website van WWF, via inschrijving op de e‐mails van WWF of via financiële steun aan WWF persoonlijke gegevens doorgeeft via online invulformulieren in het kader van deze specifieke activiteiten.

De koper heeft recht op toegang tot zijn persoonlijke gegevens (het recht op rechtzetting of schrapping), dat hij kan uitoefenen door rechtstreeks contact op te nemen met WWF:

WWF Belgium
Bd Emile Jacqmain 90
1000 Bruxelles - BELGIQUE
Tél: + 32 2 340 09 22
Email : supporters@wwf.be

3. Mijn betaling

100% beveiligd betaalplatform

Ik bevestig mijn betaling via bankkaart

Vervaldatum

De veiligheidscode bestaat uit de 3 laatste cijfers op de keerzijde van uw creditcard

Beveiligde betaling

Deze website is 100% beveiligd.
Alle bank- en betaalgegevens worden gecodeerd via het SSL protocol. Ze worden in geen enkel geval opgeslaan in ons computersysteem.

83% van onze inkomsten gaat rechtstreeks naar programma’s voor natuurbehoud.
WWF-België is lid van de vereniging voor ethiek in de fondsenwerving (VEF).

Heeft u vragen? Aarzel niet om ons te bellen van maandag t.e.m. vrijdag  van 9u30 - 12u30 en 13u30 - 17u00 op het nummer +32 2 340 09 20 of stuur ons een e-mail via supporters@wwf.be.